Sjuk. Fortfarnade. Usch. Vnihbvsehvbksu hskhv.

Dagen började inte bra.
Täppt näsa och hals,
och det första som händer är att
jag börjar blöda näsblod!

: )
Godmorgon, typ...

Men dagen har fortsatt i rätt riktning.
Jag vågar inte säga att jag mår bättre...
Är nog alla ipren & hostmedicin jag ätit.
Och för att inte tala om alla halstabletter!

Jag har alltid en halstablett i munnen,
om jag inte dricker det där äckliga honungsvattnet...

Men trots det så är jag inte fysiskt trött.
Inte psykiskt heller för den delen...

Jag känner att jag har ork till att plugga idag!

Skrev nyss ut seminariumfrågorna till på torsdag,
(får se om jag är frisk nog att ta mig dit!)
så jag tänkte sätta mig och beta igenom dem nu.

Jag vill verkligen bli frisk nu!
Såg café-schemat för veckan och jag ska jobba hela helgen (inkl. fre) :)
jag vill verkligen bli frisk!

Så jag kan jobba.
Och plugga.
Och träna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0