River en vacker dröm

Morgonspinning med Jasmine & Sofia.
Det var ett bra sätt att starta dagen kan jag lova!

Dagen kommer fortsätta på stan : )
Frukostfika med åvannämnda.

Sen ska jag go bananas med mitt kort.
Inte riktigt. Måste ha en jacka! Och en mössa.
Det är kallt ute nu.

(Tror gamla bettan får ställas in i garaget nu
för vinten, och ersättas med promanadskorna...)


Senare idag då...
Då blir det lite skvaller/uppdateringar över en lunch med Linus :)
Asåm.


Nu väntar jag på Sofia.
Hon sa att hon skulle vara klar till kvart över 10.
Plussa på en kvart till, så brukar man komma ut samtidigt!
Typiskt Sofia! :)
Höhö.




Mamma & Moltaz,
sådär på morgonskvisten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0