Segtisdag, shoppingonsdag & rödtottstorsdag!

Usch. Idag är jag verkligen trött!
Jag ska dra mig mot gymmet inom
närmsta halvtimmen och köra ett corepass
och samidigt hoppas att jag blir piggare!

Piggare, så att jag orkar plugga ikväll!
Imorgon kommer jag spendera hela min ljusa dag
på ett tåg. Nästan. Det känns motiverande.

Morgondagen kommer börja halv 6 som vanligt.
Spinning 6:30.
Hem. Dusch. Frukost. Plugg.
Fika/lunch med Jasmine & Sofia.
Och sen tåg.
Sen iPhone & lite annat mumsigt som kan
tänkas behövas i höstmörkret...

Har äntligen bokat klipptid på tal om det!
Drog till med en toning också.
Kommer bli annorlunda.
Kommer bli förändring vill jag lova!

Förändring gällande det mesta nu faktiskt!
Tänkte ta tag i mitt liv.
(Vad dramatiskt det lät...)
Nästa steg är att skriva in mig på körskolan!


Men idag, nu: Core!
(första core-passet på väldigt länge!)
Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0