Somliga fick dagarna att gå

"dagarna gick
och somliga fick dagarna att gå
men du är så svår att nå
jag ville bara veta vad du gjorde då-å-å."


Snart november.
Insane.

Om precis en vecka vet jag resultatet på min tenta.
Jag börjar bli sådär nervös igen.

Och vi har lämnat celler och allt annat tråkigt
och gått in på ett helt nytt avsnitt i kursen.

Anatomi.
Idag pratades det om armens & bålens uppbyggnad & funktion.
Rrriktigt intressant faktiskt!
Man blir ju sjukt taggad på att träna!

Påtal om det så drög jag med mig Sofia på gårdagens yoga!
Andra passet. Tror att jag redan har tröttnat.
Tittade på dem som hade pass innan yogan.
Bodypump.
Åh, vad sugen jag blev!

Bokat bodypump nästa måndag. Check!

Idag fick jag med mig både Jasmine & Sofia på core!
Roligare (var kanske inte rätt ordval...)
att träna magen när man vet hur den fungerar!
Vilka muskler som kontraheras, och hur vid alla böjningar & vridningar...
Eller i anatomiska begrepp: flexsion, pronation, adduktion osv...

Börjar bli dags att sova snart.
Ska upp kl. 5:45 på min lediga dag!
Spinning 6:30 på schemat!
Känner mig duktig.



Och just ja.
Jag blev brunhårig. Igen.








Kommentarer
Postat av: Booboo

Fin läsning då jag nu står och vântar på lilltjejen. Grymt vad duktig du är!

2010-10-26 @ 21:50:37
URL: http://Web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0