18 april

Sol sol och åter sol!
För bra för att vara sant, och jag gillar't!

Har haft redovisning idag,
koncentrationstekniker och spänningsreglering.
Skulle ha gjort ett träningspass som fokuserade på två ovannämnda
och sen genomföra det för en grupp.

Mitt gick ut på andning och anspänning, ett av-stressar-program.
Gick bra. Började så att jag kunde slappna av på de andras.
Jag är så smart. Höhö.

Men gick bra. Och det känns bra att det är andra läraren
som påpekar att jag verkar trivas som ledaren i rummet!

Har gått hem i det soliga, lite blåsiga vädret.
Men ler, det gör jag! Fast jag har bränt mig i solen. Aj aj.

Duktig som jag är har jag redan börjat på morgondagens dokumentation
och laddar med toast och en latte innan träningen.

Bodyjam, idag igen! Var på det igår.
Stört kul! Längtar tills jag kan alla stegen
då jag verkligen kan shaka loss! Hoho

Nu ska jag, solbränd eller ej, gå ut på balkongen
och joina sambon! : )

Måndag it is, och det är början på resten
av en bra vecka! Påskveckan dessutom : )

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0