29 april

Härligt!
Och allt handlar om inställningen!

Igår kändes det som om jag hade svalt rakblad,
usch. Men alla koppar te och varmt vatten tycks
ha gjort succé, för idag när jag kommit ur
sängen var halsvärken borta! (peppar peppar)

Underbart! Så jag laddar inför ett jobbpass 14-22:30 :)
Jag vågar mig dock inte på träningen, eftersom jag
tänkte bli helt frisk innan jag släpper loss igen - it sucks!
Men är nog bäst så...

Men jag tar med mig springskorna iallafall,
så får det bli promenader istället. Blir tokig
om jag bara sitter hemma på rumpen och inte
gör någonting alls!

Jag ska skaffa en stegräknare btw,
och easytone skor!



Jag har valt ut låtar till mitt träniningsprogram.
Bara musikanalysen och övningar som fattas,
men övningarna tror jag att jag har ett hum om...

Många från klassen har panik inför denna uppgift,
men jag känner mig heeeelt hemma på detta!
Så himla skönt!

Så jag är enormt taggad på denna uppgift.
Och på körkortet!

Och på sommaren...

Ha en bra helg allesammans,
med valborgsmässoafton och allt! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0