Seg som kola

Uhh, jag är verkligen trött nu
och jag känner mig inte kry.

Allergin är som värst just nu
och jag har alltid nässprayen i högsta hugg,
men hjälper ändå inte.

Täppt
och trött
och till råga på allt
har jag fått så förbaskat ont i halsen!
Var kom den ifrån?

Vill verkligen inte bli sjuk på allt detta.
Inte nu.

Jag har för mycket skoj jag vill göra!

Träna till exempel.
Och överraska.
Valborg.
Göra och genomföra ett motionpass till musik.

A, och så vidare...

Men annars då?
Jag har varit så tyst.

Jag har levt. Utan dator,
och det har varit skönt.

Jag har umgåtts, dansat, jobbat,
tränat, ätit god mat och masssssa påskgodis!
Härligt. Haft långledigt från skolan också.

Men just nu vill jag bara fortsätta vara ledig.
Eller i alla fall krypa ner under täcket och
riktigt lukta på min kudde. Psycho. Lite.

Men jag lär göra en liten kort musikanalys på
en låt och välja ut några rörelser som skall
visas och instrueras imorgon på redovisningen...



Hoppas ni har haft en bra påskhelg! : )

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var på tiden, tack! Skönt att höra att du åtminstone lever även om du inte är fit for fight, krya på dig!!

2011-04-27 @ 21:53:16
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0