En bra dag. Torsdag.



Hade bra lust att ställa in hela dagen redan i morse när
jag insåg att det var grått, trist och regn ute.
Dagen fick en snabb vändning.

Började bra redan imorse med en körlektion hos Mattias :)
Vad jag måste öva på: inte köra som en biltjuv...

Sen fortsatte kursen mot Engel med Linus :)
Kaffe, macka och en hel del skvaller och snack. Hihi!

Svängde förbi mamma på hemvägen, sa hej
och cyklade vidare hem där jag läst lite teori.
Ska fortsätta med det nu.

Ville bara tala om att om en timme står jag i den där,
som blivit alldeles BLÅ, salen på MåBättre.
Helt klart dagarnas höjdpunkt när man får lyfta skrot,
slåss eller shaka järnet! Aaahhhhhhh...

Idag blir det pump + combat!
Love it, och

I don't know rock 'n roll, but I rock this show!



En kopp kaffe och några sidor till i körkortsboken,
sen drar jag iväg och svettas "lite". MÖMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0