Enjoy the silence

Man har ju ingen lust att sitta inne och skriva på datorn
när solen steker utomhus! Har varit soliga, härliga dagar! :)
Nu är det dock lite molnigt och svalt, så passar på...

Här har ni lite skönsång under tiden! :)



I måndags var jag ledig, vilket firades med bad & träning :)
Vanlig styrketräning med mina övningar som involverar
muskelgrupper över hela kroppen :) Känner att det inte är någon
idé att dela upp till två pass (över- och underkropp)...

Igår, tisdag. Jobbdag :) Ännu en dag i köket.
Efter 25 kladdkakor, ett x antal dammsugare och
budapestbakelser senare kunde jag sluta :)
Cyklade hem för att genast byta om till träningskläderna
för att hinna med den blåa clion till smedjebacken. Dryyyygt
att de flyttat alla pass dit! Hoppas på att kunna träna som vanligt
i Ludvika nästa vecka :) Anyway, det var pump + jam som var melodin,
och som vanligt klingar den som ljuv musik! Muskler som skakar och
svetten som forsar från varenda liten por över hela kroppen! Love it!

Idag, onsdag! Ledig dag igen :) Och ännu en dag av gassande sol! Underbart!
Började dagen redan strax efter kl. 7, för en springtur med Jajja kl.8 :)
Vi hade bra flyt idag, och vi stannade bara en gång, för skoknytning!
Känns skönt. Så blir spåret redan i helgen igen :)

Apropå helg, så är den full av jobb :)
Och på fredag fyller Johan år, så han har bjudit
in till pizza, vin och mys på lördag. It's on! Mys!

Annars nu, solbränd och trött. Kan inte sova än, för B
byter fönster i mitt sovrum, eller vad han gör... Min säng är
iallafall full av verktyg, isolering och spån :) ...

Sitter och myser med moltaz en stund till :)



Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense
words are trivial
Pleasures remain
so does the pain
Words are meaningless
and forgettable

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Just den här gången sög det ganska hårt att bo i USA, för "innehållsleverantören" tillät mig inte att lyssna på den låten bara för att jag bodde i ett annat land. Men tacka vettja spotify! Insåg dock snabbt att det var en låt jag redan hade hört tidigare, trök. Ge mig ny musik, tack. PUSS!

2011-08-04 @ 21:12:51
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0