Nu höjer vi mysfaktorn. Bara jag som väntar efter höst och lite kyla nu?

Måndag. Första dagen på veckan.
Och den har varit bra!

Jag och Mickan åkte tillsammans tillbaka,
med bilen full i kläder och prylar, till VÅR lägenhet i Falun :)
Mys! Är lite skönt att vara tillbaka faktiskt.


Idag har vi spenderat timmarna fram mot em. med att
införskaffa mat inför vinterhalvåret, mys- och snyggprylar!

Blir supermysigt i våran lilla lya! :)
Ciry gross, plantagen, jysk och rusta var väl huvudstoppen
på vår lilla shoppingtur. Nöjda och lite fattigare åkte vi hemmåt
för att släppa av mig, och Mickan fortsatte till skolan.

Jag utför min första skoltimmar av denna termin imorgon :)
Börjar bra med sovmorgon och allt. Tss! Börjar kl. 13.

Inga kommentarer på det sistnämnda...


Nu har jag precis kollat in träningens höstschema här i Falun.
Har inga större kommentarer om det heller, mer än att jag önskar
att jag kunde få träna varje dag hemma i Ludvika. Med de bästa instruktörerna!

Redan hemlängtan?



Jag hade för övrigt en sjukt kul lördagskväll- och natt! : )
Det tackar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0