13 februari

Söndag. Skönt.
Ska snart bege mig till jobbet för några timmar,
sen blir det hemresa till Falun igen! :)

Hade en mycket bra dag igår dessutom.
Jobbade. Fick sällskap av Sofia & Jasmine,
även syrran hennes en stund. :)

Stängde. Packade ihop och ringde
min taxi (MA DRIVA! Haha, kommer ni ihåg?)
Sofia, som tillsammans med jasmine kom och
hämtade upp mig, åkte och köpte hamburgare
och åkte till Sofias (najsiga) place och åt,
tittade på the social network. Snackade om allt,
åt glass med margänger och snackade lite till.

Härligt! Händer allt för sällan numera...
hjärta.

De kommer upp på tisdag på våffelkalas!
Vi har snackat om det där kalaset långt innan
jag flyttade upp! Ska äntligen bli av, och jag ska
äntligen få inviga mitt våffeljärn! ;)


Söndag var det idag ja...
Fått sova ut (i "min" säng här hemma!) båda
dagarna denna helg - finns det något bättre?
Behövligt.

Laddad inför kommande vecka, fullt av
laborationsrapporter och läsandes!


and it's so hard to do and so easy to say
sometimes, sometimes you just have to walk away
.
Dagens låttips: Ben Harper – Walk Away

Ben Harper, killen med rösten.
Och gitarren! Goosebumps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0