16 februari

Nu sitter jag och mumsar på mina chokladbollar
och värmer mig med min kopp te. Lill-lördagsmys!

Enligt min planering behöver jag inte göra något i
plugg-väg denna kväll. Skönt!
Tror dock jag ska börja på en labrapport ändå,
så slipper jag den imorgon...

Är "ledig" imorgon. Ska vara hemma och läsa Bompa!
Och skriva en laborationsrapport dårå...
Skönt. Tänker gå upp i tid. Äta en lång frukost.
Njuta lite av tystanden som uppstår när Sambon är i skolan ;)

Annars idag...
Kom till skolan runt halv 10.
Pluggade med Jocke till kl. 14.
Vi blev klara med case-rapporten - såå skönt!
Sen belönade vi oss med en fika.
Han med vitamindryck och chokladboll.
Jag med en yoghurt och en banan
(viktigt att poängtera mitt hälsosamma liv!
Säger hon och stoppar en chokladboll i munnen...)

repetitionsseminarium kl. 16.
Roa sig på datorn tills dess. Skriva ut papper.
Läsa och förbereda mig. Hann med ganska vettiga saker ändå.

Seminariet drog över tiden - med 40 minuter!
Så 17:40 kom jag från skolan.
Bara ta sig hem till fots. Äta ett ägg och ta på sig
springskorna. Först!! Slänga in en tvätt i maskinerna.
Sen, springa. Sambon var med. Skönt att ha någon
som flåsar bredvid! : )

Väl hemma igen var det dags för styrkeövningarna,
som lättast kunde beskrivas:
hett, svettigt, flåsigt och utöver det vanliga. yeah.
I like!

Kyckling á la isabelle med pasta. Mums!

Och nu sitter vi här. I samma soffa för en gångs skull,
men fortfarande med en varsin dator. Nödar.

Jag ska ta mig i kragen och beställa ny kurslitteratur nu.
Ny kurs om två veckor. Spännande!
Jag och jocke kollade upp det där tidigare idag.
Två böcker för 1600:- kan jag tycka är lite saftigt.
Tur sambon får dubbla studiebidrag nästa vecka! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0