23 februari

Kvitter och solsken
och låten beat it - fall out boy
dirtybeat

Ska ta mig en promenad till affären och
köpa massa frukt medan solen fortfarande skiner.
Skönt. Sen ska jag planera morgondagens examination.
Funderar på om jag ska krydda till den lite, göra ett
litet core-pass med musik och grejer.

Är grrrymt sugen på den typen av pass nu i alla fall.
Har redan legat och spänt magmusklerna en stund,
knepat ihop träningspass... Kan bli kan bli...

Annars idag.
Mikaela hade sin studiegrupp här i förmiddags,
och de hade ett seminarie på distans, så jag har haft
hela litteraturkunskapens seminarie i mitt vardagsrum.
Känns bra. Själv var jag duktig och pluggade inför tentan,
som jag skrev tidigare idag. Gick ju bra det där!

Vad duktig jag känner mig.
Tror jag får ihop allt tills på lördag också,
det måste jag göra! Alla labrapporter,
referat och träningsplaneringar.

Går nog bra.

Helt sjukt vad jag saknar att bara kunna dra iväg
till gymmet för ett kort pass, eller ett svettigt combat-pass!
Insane.

Därför passade jag på att beställa några DVD'er när
det ändå var extrapris. (4 för 99!) Så blir lite combat i
vårat vardagsrum här framöver! Haha. Blir great!

Men nu ska jag klä på mig och tralla iväg till affären.


Ha en bra dag! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0