4 februari

Har varit en bra dag idag, trots att det snöade stora
bomullstussar
från himlen - lagom tills jag skulle gå till skolan!

Skolan ja. Analys på styrkeövning.
Åka hem med Sambon, äta lunch, packa
och åka tillsammans till Ludvika - där jag kommer
att spendera helgen. Är liiiiiite sugen på att
åka tillbaka till Falun imorgon kväll och dansa
till Johnossi
(!!!!) men själv? no no...

Har dessutom gjort planer med syrran imorgonkväll : )
Längesen man gjorde något med henne (längesen man såg henne!),
så det ska faktiskt bli riktigt trevligt!

Ludvikas första besök idag blev (såklart) cafét, och Sofia! : )
En latte macchiato och en busstur hem, där mamma står och
bakar bullar! Åh, mums!
"Mmm Moltaz, luktar det gott i nosen? Du ska få en egen bulle sen..."
Mamma skämmer bort vår (tjocka) hund...

Påtal om hund så var vi nyss ute på en promenad i snön.
Längesen man fått hålla om sin lilla fyrbenta (onsdags, men ändå...)

Nu ska jag snart äta av mammas tacopaj (som hon står och knepar ihop nu)
innan jag tar promenaden ner tillbaka till cafét och Sofia :)
Roa henne denna fredagskväll! Hänga lite på cafét. Dricka kaffe,
skvallra. Snacka skit. Uppdatera mig om vad som hänt i byn! ;p

nåväl, det dröjer nån timme tills dess.
Ska gå och pussa på min hund nu!

Ha en bra helg allesammans! Puss


Mysmoltaz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0