9 Februari

Sitter själv i en mörk lägenhet.
Tomt.

Mattläggaren som kommer och lägger ny
matta i sambons rum, kommer imorgon.
Så alla mikaelas möbler står runt om mig
i vardagsrummet just nu.
Usch, jag är trött på alla hantverkare
som kommer tidigt och gör oväsen!

Men fint blir det.
Och vi behöver inte betala en spänn.
Så jag antar att jag ska vara glad.


Mikaelas rum.             Vardagsrummet.


Har haft besök idag :)
Tredje besöket denna vecka.
Inte dåligt... Tvärtom!

Fått besök av min mamma, min syster & Challe idag :)
Dricka kaffe och äta nybakta muffins!

Men de har ju åkt hem.
Och sambon är i Gubbö.
Och jag är här. Med min kopp te.
Och min ananas. Som är lite övermogen.
Tur någon är det...

Nej usch, få mig på andra tankar någon!
Tittade just på PS I love you.
Älskar den filmen.

Den får mig att vilja krama om alla mina
nära & kära och aldrig ta dem för givet!


Grannarna gillar inte att jag klinkar på min gitarr
denna tidpunkt på dygnet. Ogillar nog ännumer att
jag kraxar med i melodin...

Ångrar att jag inte var ut och sprang idag.
Skulle behöva lite utmattning och glädje.
Har choklad i skafferiet. Ska nog...
Ger ju samma effekt, delvis.
Det är endorfinerna jag vill åt!

Tycker faktiskt att jag gott och väl kan ta mig en bit.
Eller två...

Jag gjorde en positivt överraskande upptäckt idag:


Går åt rätt håll
GO ISABELLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0