Tredje för idag.

Jag har inte kommit på om det är varken
okej eller normalt allt skriva tre inlägg på en dag?

Men dagen är ju inte slut än.
Och jag måste bara dela med mig av min
glädje och lättnad över denna kurs sista
individuella praktiska examination,
som skall hållas på torsdag.

Fick reda på idag att jag ska hålla en
lektion i "muskulär uthållighet - bålen".

Alltså, jag ska planera och instruera ett
20min långt träningpass med fokus på bålen.
Alltså, som klippt och skuret för mig!
Seriöst... Kunde inte bli bättre.

De andra ska planera och instruera
ett träningpass i:
- Effektutveckling benets sträckarmuskler
- Central aerob uthållighet
- komplex snabbhetsutveckling


Förstår ni nu varför jag blev så glad över vilket
träningspass jag (av slumpen) fick av dessa!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0