22 februari

Nu sitter jag här igen
(låter som jag skriver på mina memoarer eller nåt...)
med mitt käraste rabarber-te. Mumsar. Är lite pömsig,
tänkte jag skriva. Hade pon-tuss läst detta så vet jag jag
precis vad han skulle sagt! Haha.

Knasklassen. Har jag någon gång sagt att jag saknar
de små liven?
Jag och Jocke satt igår och gjorde planer
för sommaren - GÖTT! Och jag längtar som en idiot till
sommar, värme och shorts just nu! Apropå...

Jag satt här i morse och var toknervös.
Förstår inte varför egentligen.
Vad är det värsta som kan hända?

Jag har haft ett seminarie/redovisning idag.
Gick ju huuuur bra som helst. Vad oroar man
sig så mycket för egentligen?
Jag vet vad jag oroade mig för när jag
klev in i rummet och insåg.........
Nääääej, det nämner jag inte här ;)

Hoho!

Men det här kommer bli en gaaalen vecka
och jag har kilovis med plugg som hänger
på mina axlar!
Redovisning (idag)
Tentamen (imorgon)
Individuell praktisk examination (torsdag)
Inlämning på ALLT vi gjort i denna kurs (lördag)
Iiiiinsane!

Men jag har ett bra humör idag
(till skillnad från igår när jag insåg hur
sent mitt kvällståg var!)

Man är inte så glad när man måste gå och sova tidigt,
men inser att man inte kommer att vara hemma förrän efter 23!
Dessutom skulle jag behöva gå från station till lägenheten. Jag var
trött, pinknödig (toa ur funktion på tåget såklart!) och hade
sämst med batteri i telefonen. GAH. Irritationen steg mig över öronen.
Men man ska inte måla faaan på väggen, var det någon som sa...

Men igår ja, hur kommer det sig att jag åker hem till Ludvika
för några timmar, bara så där?
Kaffeprovning på jobbet! Får inte missa! ;)
Men nu kan ni kalla mig finsmakarN, för nu kan jag
ALLT om kaffets syrlighet, sötma och fylliga kropp!

Eller?

Var hur som haver väldigt trevligt,
och värt det sura humöret som pågick i...
en timme ungefär. Haha!

Men TJI där fick jag, bara för att jag, bara några timmar
tidigare, hade sagt till Mika-pelikan att man måste få vara
lite nere & putt ibland för att man ska inse att man egentligen
har det kick-ass!

Och hej hallå där! Just ja! Jag ska ju överge min söta lilla LG mot
en tuff HP på fredag! Åker till Mora och gör en heldag av det!
Fika & shopping med syrran :) Och en ny apparat i knät
påvägen hem. ihihi! Åker direkt hem till Ludvika och fortsätter
fikandet, medan pappa proppar datorn med virusskydd och andra
nödvändigheter. Han är snäll han, min pappa! :)


Sist jag var i Mora! (
Köpte min iphoneli)

Men nu alla rara, ska jag fortsätta pluggeliplugga!
Ska kunna ALLT om urinvägssystemet och endokrinologi imorgon!

Märks det att jag är på ett sånt där bra och nästan lite spralligt humör?

BRA, isåfall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0