10 Januari

Det märks att min dator sjunger på sista refrängen nu,
för den är sååå seeeg!
Har ju typ inte så mycket på den heller sen jag fick externa hårddisken...

Hmm...

Ska kolla runt lite, och det ryktas om att en student
kan få lite rabatt på sådana grejser, hihihio. I like.

Jag tog mig i kragen och ringde till hantverkaren idag.
Jag var glad när vi la på, för vi kom fram till
att han skulle vara klar på torsdag,
vilket innebär flytt till helgen!

Jösses! We are really doing this!

Har samlat ihop flyttgrejerna här hos mamma & hos pappa.
Skrivade av medarna på sängen och ställde den mot väggen,
och vad tomt det blev! Har bara en säng kvar i mitt lilla rosa rum nu!
Blir mycket golv-yta vill jag lova!

Men hoppas att vår lägenhet inte blir tom och steril istället...

Så dagens att göra idag blir en adressändring.
Mamma: "Men ska du göra en adressändring? Men...
Då flyttar du ju verkligen på riktigt!"


Tror inte hon heller har fattat det än...


Igår beställde jag bilder från Fuji.
Hihihi. Kommer sitta fint på min
foto-vägg (som för övrigt kommer bli asåm)!

Nej, nu ska jag ha lite kvalitétid med
min myshund. Får passa på denna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0