13 januari.

Tänk vad bra det kan gå när man inte stressar upp sig?

Och åh vad skönt det är med riktiga kuddar!
Har inte alls lika ont i huvudet/nacken/ryggen längre,
vilket gör det liiiiite lättare att plugga, vilket
jag har gjort i princip hela dagen!

Känner mig lite duktig.

Sitter och pratar högt för mig själv.

"Det är när man kan förklara för någon
annan som man kan det!"

Därför sitter jag och förklarar för mig själv.

Och jag orkar inte gå runt och vara halvsjuk längre!
Tror halsen & hostan börjar smyga sig på.
Den kan gärna få smyga tillbaka och inte dyka upp alls!
Så kan näsan sluta rinna, och kroppen att vara så seg.

Promenaderna hjälper. Idag blev det en timmes,
och ska snart ut med Moltaz. Det bådar oss gott!

Men nu, tillbaka i plugget & ned i böckerna!

(såg att nästa kurs enbart skulle bestå av engelsk kurslitteratur!
Fakta på engelska är ingen hit!)


Önska mig lycka till!
Kommer ha två tentor & en praktisk redovisning denna vecka!

"Oavsett om du säger att du kan, eller inte kan - så har du rätt!"

JAG KAN!


Kommentarer
Postat av: nadja

jaha okej, nej men det är ju helt olika :) bara för att jag hade så betyder det inte att du kommer ha så. man måste ju helt enkelt prova sig fram :) för att veta hur ens egen kropp fungerar :p

2011-01-13 @ 21:13:25
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0