18 januari

Har krupit upp i soffan med min dator i knät.

Har haft praktisk redovisning idag, vilket betyder
att vi lekt & sportart idag, mellan 9-13.
Det gillar jag, att man får göra saker tillsammans
med klassen - annars är det enda vi gör är att
gå på föreläsningarna tillsammans...

Därför gillar jag praktiska redovisningar,
blir som idrottslektioner - som vi själva håller i!

Fast, jag kände idag att det inte är dags att börja
träna än - suck, jag vill ju verkligen!
Vart snuvig och hostig, och lugnorna
orkade inte alls efter ett tag. Jobbigt :/

Gick på en extra inlagd föreläsning idag,
och kan säga att det verkligen behövdes!

När jag kom hem - efter att ha gått vilse?
(var helt inne i mina egna tankar påvägen hem, så
missade vart jag skulle svänga! Haha
) - tog jag mig ett
varmt skumbad och en gjorde en god middag till mig själv,
sen satte jag mig ned för att plugga...

Ska snart krypa ner och blunda några timmar
så jag är pigg och alert imorgon på tentan!
Sen väntar nästa grej - hemtentan!

Funderar på att stanna kvar här i Falun tills
den är klar och inlämnad - så kan jag åka hem
över helgen och känna mig riktigt ledig
!

Ska jobba på lördag, öppning med Sofia & Rickard! : )
Det ser jag fram emot - kommer ju bli sååå roligt!

Och för att inte tala om nästa helg!
Dels för att jag ska jobba då med,
men också för att några av tjejerna
kommer upp till Falun, äter mat,
gör sig snygga och går ut och dansar!

YEAH

Det ser jag också fram emot.

Nej, nu börjar det bli dags för sängen.
Ska kolla mitt schema för nästa kurs först.
Börjar på måndag. :) Ska bli spännande!

Men nu, godnatt. puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0