19 januari

Vilken skön morgon.
Kom upp i tid så jag slapp slänga i mig frukosten!
Lagom när jag precis fått in tandborsten i munnen
så ringer det på dörren - hantverkaren!

Tur att jag hade plockat undan allt på bänken igår!
Hon står fortfarande i köket och kaklar - blir jättebra! :)

Medan hon stått & jobbat så har jag hunnit till
skolan och tillbaka - skrev ju om två moment på tentan.
Kan med ärlighetens namn säga att det gick bra!
Kändes bra efteråt (men det gjorde det ju iofs sist också...)

Jag sitter hemma i soffan nu och småfryser.
Vill ha kaffe, men hantis har blockerat dörren in till köket.
Får vänta med mitt kondis en stund till...

Jag lägger över mig filten medans jag läser.
Har precis kollat på veckans hemtenta, och det
ser ut att bli en helt okej uppgift ändå!
Vad som kvarstår är att jag läser lite ur ett kompendium,
sen har jag hela dagen på mig imorgon & på fredag att skriva.
Jag behöver inte gå till skolan på resten av denna vecka,
men blir som tidigare skrivet kvar här i Falun tills den är klar!

Blir bra detta.

Lunch på stan med mkela 12:45, så ska läsa tills dess!


Ha en bra dag i det fina vädret allesammans! : )


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kan inte säga annat än att: jag gillar't!

Och jag är rätt förvånad att det är en HON.

Men jag hoppas hon kaklar det läckert för det är ni värda, en fin lägenhet alltså med snyggish kakel alltså - äsch du hänger ju med.

2011-01-19 @ 20:41:15
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0