21 januari

Jag bara sitter och väntar på att grannarna
ska komma och banka på dörren och klaga
på min ljuva sångröst! haha - jag skulle ljuga
om jag skrev att jag sjunger sällan och tyst.
Nej, hela tiden, och gärna lite falskt...

Annars idag, tog jag sällskap upp ur sängen med solen.
Jag blir lika glad varje morgon när jag upptäcker
att det är fint väder ute! Dagen blir genast lite bättre.

Jag fortsatte min färd ut mot köket. Frukost.

Sen dess har jag setat (i vardagsrummet?) med
min dator och pluggat! Skrivit på min hemtenta.
Tog nyss en lunchpaus, som sedan fortsatte här på bloggen,
facebook and you name it. Musik har jag satt på också.
(just nu: Lifehouse - broken. Love it!)
Men den ska snart stängas av så jag kan koncentrera mig
på det sista som ska läggas till i arbetet innan finjusteringarna.
Sen är den klar! Åh vad skönt!

Då ska jag slänga in en toning i håret (som blivit rött?),
ta ett hett bad (med mikaelas snobbenskum, hihih!)
och sen packa ihop mig och åka hem till Ludvika :)

Sofia & cafét får det ärade och första besöket!
Saknat er båda, trots att det bara gått en vecka,
hur ska detta gå?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0