25 januari

Tanken var att det skulle bli en tidig morgon,
frukost och promenad in till stan med sambon.

Nästan alla rätt.
Vi kom upp kl. 9 iallafall. Skönt!
Började kl. 13, så vi åkte in till
stan och kollade lite - Mikela kom hem med
två klockor (som hon får hålla hårt i!)
hehehe, jag har fått en helt ny garderob sen jag skaffa sambo! ;)

Skolans föreläsningar blir genast roligare när
de slänger in Tonkonogi som föreläsare!

Han är inte blyg med sanningen...
"Otränade personer som ligger i soffan och
käkar chips kommer dö
".

Typ.

Påtal om att hänga i soffan och bli fet,
det är just vad jag gör för tillfället.
Bakar bullar gör jag också, som ligger på jäsning!

Smaskens!
Dem ska frysas in och tas fram för finbesök,
är det tänkt  - men jag & mikaela är ju fina?

Rulla bullar var det. Sen har vi bokat tvättstuga ikväll också.
Slänga in tvätten, sen blir det matlagning.
Funderar på gårdagens runda innan jag äter.

För att få effekt på träningen så skall man träna
på halvtomma kolhydrater! Hör ni det?
Att preja i sig massa kolhydrater innan träning
är bara en myt! Att däremot äta kolhydrater innan
tävling är en helt annan sak...
Lite fakta såhär på kvällskvisten.

Fint det, och är det sista jag skriver för idag.
Nästan...

Imorgon ska jag träffa min "adept" för första gången,
som jag ska träna nu i 4 veckor! En livs levande,
träningssugen människa! Huhu, spännande!


Nu ska jag ägna några minuter åt mina bullar!
Ha en mysig tisdagskväll! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0