31 januari

Seg dag idag - kom i sängs tog för sent igår!
Tittade på film med sambon. The wedding singer.
Polisongdamen. Love stinks. Typ.

Höll på att somna på föreläsningen, vilket var
apdrygt med tanke på att föreläsningen var intressant.
"Styrketräning - metoder & medel"

Efter skolan checkade jag & Jocke in på Wayne's coffee.
Träffade vår adept för första gången. Spännande!

Tog promenaden hem från stan sen, gick till tvättstugan
och bokade en tvättid redan till ikväll. 21-23 :)
När vi kom tillbaka in var det bara att byta om och
knyta på sig springskorna - bandit most wanted i hörlurarna.
Yeah! Hardcore superstar - moonshine, nummer ett idag.

Och vad jag uppskattar att maten stog färdig på bordet när
jag kom in efter min lilla rutt (som jag för övrigt förlängde idag)!

Nu ska jag ringa till Sofia och skvallra lite. Sen dammsuga.
Sen tvätta. Sen ta ett lååångt varmt bad!

Imorgon åker jag hem till Ludvika för några timmar.
Ska bli otroligt skönt. Kunde dock åkt redan ikväll,
men hör här: jag trivs så bra i min lägenhet!
Nog för att jag saknar min lilla voff, päronen & vännerna,
men de är kvar där hemma till imorgon. : )




i just want to be there when the morninglight explode


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0