17 januari

Alla saker börjar komma på plats
och det är redan hemtrevligt i vår trea! :)

Fortfarande mycket tomma ytor på väggarna,
men det där kommer med tiden...

Och jag insåg att de tavlor jag köpt
till min fotovägg bara var en liten liten del!
Måste ha fler! Annars så, kommer som
tidigare skivet, bli asåm!


Imorse vaknade av att Mikaela ringde mig..?
"Isabelle, det ringer på dörren - gå upp och öppna!"

Det var städet som kom och skulle göra sitt,
vilket de egentligen skulle gjort i fredags,
(innan vi flyttade in)
men målaren hade dragit ut på tiden visade det sig.

Men nu är det städat och fint,
och allt känns så mycket fräschare!

Idag gick jag till skolan. Lika långt gångavstånd
som hemma i Ludvika ner till stan. 30 minuter.
En lagom morgonpromenad - skillnaden nu är att
jag slipper sitta på buss/tåg en timme för att sedan
komma fram till skolan! Skönt med lite "sovmorgon"!

Idag vankas det plugg för full mugg!
Ska ta mig en kopp te och mysa upp i våra
najsiga soffor. Är riktigt nöjd med dem! :)





Längtar tills jag får visa upp vår lägenhet,
- på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0