24 januari

Jag känner mig frisk,
och har massa energi som vill ut!

Därför bestämde jag mig för att knyta på mig
springskorna och ta mig en tur.

Mikaela tyckte jag var dum i huvudet.
Jag tyckte jag var duktig.

Man orkar ju mer än vad man tror!
Och med bandit rock i hörlurarna gick
det lite bättre i uppförsbackarna, yeah!

Och jag måste leta reda på gymmix här
i Falun, söderbaumska skolan?
Tog i alla fall 10-15 minuter att ta sig dit!
Jag har ju dessutom fryst mitt kort på måbättre...
Tre dagar senare och jag är avundsjuk på alla
som skriver att de tränar Combat ikväll - jag vill också!

Annars idag har jag varit i skolan på kursens första föreläsning.
Tar typ 30 minuter att gå till skolan. Så en timmes om dagen,
jag klagar inte! Och så lite träning på det!
Nu är jag riktigt taggad!

Taggad på helgen är jag också!
Först jobb hemma i Ludvika,
sen kommer Jes & Sandra med oss upp
till Falun. Middag, dricka & utgång!
Premiära lite. Göra stan osäker! :)

Blir apbra!

Nu ska jag läsa lite, sen blir det sängen!
Tidig morgon (börjar kl. 13, men jag är duktig, remember?)




what's the problem, i don't know
well, maybe i'm in love?

Think about it
everytime i think about it
i can't stop think about it


how much longer will it take to cure this..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0