Winter just wasn't my season!

Kännt mig duktig som pluggat hela ljusa dan,
men undrar fortfarande hur jag ska hinna med allt?

Känner mig konstant stressad.
Psykiskt påfrestande.
Jag går nog in i väggen snart.

Om det inte vore för att jag precis
gått och skaffat mig en sambo,
så skulle jag nog inte fortsätta...

Tror gravallvarligt på det!
Stress. Illamående. Massa "Jag vill inte!"

Och så ska det inte vara, eller hur?

Jag hoppas innerligt att jag bara är
nere i en svacka. Dålig fas.

Winter just wasn't my season!

Jag tänker flytta.
& jag tänker fortsätta kämpa - hör ni det?!

Jag skrev ett pepp-brev till mig själv i förmiddags,
som jag ska ta fram och läsa varje gång jag
känner som jag gör nu! Less. Matt. & allmänt gnällig.
När jag inte tror på mig själv. & när jag stressar upp (i onödan?).

Tre djupa andetag.
Nu ska jag försöka lugna ner mig igen.

Krypa ner i min säng & tänka på allt bra.
Allt jag har & alla som jag tycker om!
Alla som jag har nära mig (och som jag har i USA!)

Allt ordnar sig.




Kommentarer
Postat av: nadja

jag tror vi alla studenter har denna jobbiga känsla såhär i början av studierna på högskolan. så det är väl bara o bita ihop o längta till denna känlsna försvinner?

2011-01-12 @ 22:51:05
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0