Idag är det tisdag.

Var på bilbingo igår,
jag, Jenny och Mickan :)
Vann ju inget! Skitbingo...
Haha, men det var riktigt trevligt!


Och vi hade laddat upp med bingobrickor och doftpennor! Two thumbs up!

Idag, tisdag så var tanken att vi skulle åka till Stockholm och mysa
på grönan, och på allsången med Mysmåns & Maggio.
Menne... Med några käppar i hjulen så spar vi på den resan.

Blev en resa ut till Söta Karin i Bredberget istället.
Fick lära mig rida :) Så pass länge som vi egentligen
känt varandra så var detta faktiskt på tiden!
Fick rida Muggur, en helmysig kille :)
Det gick ju fiiiint, tills han fick för sig att tölta!
(ja, jag har lärt mig en hel del nya ord idag...)

Men jag satt kvar på ryggen under hela turen,
och det är jag nöjd över! ;)

Blev jordgubbar från Tillmans på det.
Och träning!

Skulle bli bodypump och step!
Blev varken eller...

Tog min energi till gymmet istället.
Sen till biskops där jag tog slut på mina
lungor. 7 km blev det. Luffsandes.
Absolut en tid att slå, för jag har minsann
haft bättre dagar i spingskorna. Indeed.

När Alesha Dixon sjunger att hon behöver en bättre
trumma så känner jag igen mig.

I think I need a better drummer!

Trumman är hjärtat.
(Eller har jag tolkat låten helt fel? Haha!)

Hade stor lust att byta lungor när jag ändå höll på...
Tror min sjukdom hade lite med besväret att göra också.

Har ju haft en hosta som kommer och går lite som den vill.
Tyckte att den kunde försvinna nu! Får se om den tycker annat.

Jag bestämde mig iallafall för att fortsätta springa de två
resterande km när jag hörde en låt, som för övrigt är;

Dagens: The Ark - Let your body decide

Let your body decide where you want to go...
Jag fortsatte springa. Skönt!

Imorgon är det onsdag.
Får se vad den dagen har att erbjuda.
Det utlovas sol! Så det kan bli bad.
Sen fika hos Jessica och Jocke :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0