Söndagkväll

Nu sitter jag i soffan igen.
Känns som det är det enda jag gjort idag.

Vaknade tidigt och gick upp och kollade på film.
Har varit både humör och väder för sånt idag...

Tills Råbban skrev och fråga om jag skulle med
till cafét och käka lite. Tackar man inte nej till inte.

Men nu är jag tillbaka i soffan igen.
Tänker börja kolla på en film.
Lär ju lägga mig om en timme eller två.

Måste vara pigg inför en jobbvecka!
5 dagar i bak-köket, och en lördag nere på cafét :)

Och på lördag kväll är det inflyttningsfest hos J & J.
Och disco på piren... Tss!

För övrigt har jag kommit på hur jag ska klara mig utan
de desperata hemmafruarna (denna mening trodde jag aldrig
att JAG skulle skriva, för 6 månader sen...
)

Anyway. 10 säsonger av Rederiet.
Vad tror ni om det?

Jag tror det blir kalas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0