Du kanske bär på massa saker & jag förstår en liten del

Onsdag förmiddag
och jag har redan hunnit med sådär mycket igen...
Det borde bli en vana att gå upp ur
(den varma, sköna) sängen i tid!

Klockan 7 sitter jag på trafikskolan och
viftar sådär nervöst med foten.
Vad är det värsta som kan hända?
Det hände i alla fall inte. För han tyckte
att jag var bra. Skönt! Lättnad! För nu känns
det där lilla kortet närmare än någonsin!

Setat och gjort körkortstest på datorn också.
Där har vi krutsamlaren nu framöver... Teorin.

Efter körningen gick jag till gymmet för ett snabbt pass.
Rygg, bröst, axlar och ben. Skönt!

Ska vila lite på soffan nu tänkte jag.
De desperata får göra mig sällskap en timme eller så.
Sen ska jag åka och jobba, stängning :)

Dagens: Låt.
Melissa Horn's nya. Innan jag kände dig.

Helt klart värt 4 av dina minuter idag!

"Du har ditt eget facit för rätt och för fel.
Du kanske bär på massa saker jag förstår en liten del.
Hade du någon innan? Vill du ha någon sen?
"


En varm mysbjörn i knät, i den lilla fåtöljen, framför desperate. MYS!

Kommentarer
Postat av: alexandra

du kommer fixa teorin galant :) tänk bara logiskt så är det lätt :)

2011-06-22 @ 19:41:20
URL: http://aleexors.bloggerska,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0