1 mars

Gjorde ett försök tidigare idag med att skriva
ett kort och sammanfattande inlägg om helgen.
Gick inte så bra.

Tänkte göra ett nytt försök.
Färre ord och fler bilder.

Fredag.
Mora. Träffade syster.
Fick med min min nya fina datorn hem.
Mums. (höjdarbilder!)



Erbjöd mig att vara hemma med Moltaz
denna fredagskväll, eftersom ingen annan
skulle vara hemma. Fredagsmys.

Slutade med att jag hade två trötta pojkar
i min soffa, lite sådär småsnusande. Avslappnande. Mys.

Lördagen bestod till största del av jobb :) 11-1930.
Gick direkt hem för att byta om och vänta på Linus.
Vi åkte till Trond, Johan och Remes :)
Dricka öl & vråla. Spela kort och snacka strunt. Riktigt trevligt!



Söndagen var väl kanske inte den bästa.
Magen vrider och vänder, bara ta sig till jobbet ändå.
Med tusen tunga väskor dessutom. Men det gick bra att jobba.
En såndär söndag då vi fick arbeta lite extra, såklart...
Ta sig direkt till Falun efter jobbet. Skönt att komma hem.
Hem till Falun.

Kolla på wallander. Mysa. Äta chips. Mums.
Sova i sin mjuka säng med alla mina mysiga kuddar.
Bara sträcka och snurra och vrida och rulla och snarka högt.

Måndag. Ny vecka (9 - inget sportlov för mig inte!)
Ny dag. Ny kurs. De 5 kommande veckorna blir nog bra.
Jag försöker i alla fall intala mig det. Inställningen är a-o!

Fick mina filmer (99:- för alla 4) äntligen!
Så nu ska här svettas och stånkas och stönas. Love it!
Och ska jag charmas av Robinson-Micke och tycka synd om Simon.



Fick ju med mig lite tyg och sulor från Mora också.
Jag gillar.

Jag gillar mina nya skor
och jag gillar att asfalten syns
och jag gillar att solen lyser på mig.

Jag gillar pirrande vårkänslor!



När jag kommit hem från skolan den dagen
hittar jag sambon i soffan. (kl. 1230 typ..)
Vi tar en lunch och tar oss till stan för lite shopping.



Vi storhandlade mat också, få vi fick ju med
oss några påsar hem ;) Jösses!



Idag var jag till skolan för genomgång av en kraftplatta.
Tror jag kunde somnat stående där alltså.
Gick hem och provade min combat DVD.
Efter ett pass med Kleback kan ju DVD'n slänga sig i vecket.

Jag & sambon sträckte ut oss i en varsin soffa efter lunchen
och båda slockade. Vaknade runt halv 5. Yes.

Annars idag har vi tvättat och lagat två maträtter.
Matlådor. Och rrrriktigt smarrigt blev det. Duktiga vi!

Nu ska vi slänga oss i sofforna igen och titta på film.

Tisdagsmys.


Isa "Mikela, vad är det för dag dag? Tisdag..?"
Mika "Måndag."
Isa "Nej, det ÄR tisdag idag för vi kollade på sexualkunskap igår."

En konversation som nyss hände! HAHA.
Men allvarligt, kanal 1 kl. 22 på måndagar,
då sitter jag & sambon bänkade! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0