19 mars

Är i Ludvika.
Skriver på mammas dator
(vad liten den var jämfört med min baouting!)

Hon står i köket nu och gör trerätters till oss :)
Ser och luktar utsökt!

Poppar musik gör vi också.

Just nu Lady Gaga - born this way.
Gillar den mer och mer.

I'm beautiful in a way,
'cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby,
I was born this way!

Har varit underbart väder idag!
Vaknade runt 9 av att Moltaz hoppade upp i min säng.
Myshund! Morgonmys. (Apropå myshund så hoppade
han upp i mitt knä i just detta nu!)

Har handlat med mamma, skottat & fikat.
Bakat en tårta har jag gjort också!
En överraskningstårta.
Vem vill inte ha mig som vän!??
Ska gå förbi Emil (som är någon annan stans?) och
kolla in hans nya lägenhet och samtidigt överlämna
min hemmagjorda tårta, som en liten present.
Jag är för snäll.

Annars blir det en mysig lördag :)
Kram på er!


Mamma som tagit bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0