21 mars

Nu har våren kommit in i mitt sovrum!
Fått bort allt det röda (undantag sängkläderna)
och fått in det vita, rosa, gröna & blåa. Tema: Rosor. :)

Har varit och ätit lunch i skolan idag med Jocke & Johan :)
Planerat lite inför morgondagen, då vi ska leda varandra
+ tre killar till i klassen, och samtidigt bli filmade. Hoho.

Resten av dagen har gått åt att plocka, fixa & dona.
Fått ordning på alla mina papper och arbeten nu i olika pärmar.
Gött mos.

Kom precis in från en springtur faktiskt!
Har en ny app: LöparAppen.
Provade den ikväll, men de tyckt ha hängt upp sig
(internet'et är sääääämst i lägenheten!)

Den skulle iaf visa vart jag sprungit, hur lång tid det tog
och medelvärde på hastighet. Får väl se då :)
Alla träningspass och resultat kommer att sammanfattas på jogg.se sen.
En skopa motivation fick jag där. Tackar jag för!

Springturen gick för övrigt bra! Och musiken blev verkligen tajmad idag!
När den långa uppförsbacken började, började foo fighters - pretender.
Passade jättbra - taggad! När jag kommit upp för backen, flåsig som få,
och efter att jag andast lite kommer matchbox 20 - how far we've come.
Hohohoh, bara fortsätta med intervallera. Jogga-springa-jobba etc. Passade också jättebra.
Motiverad. Taggad. Glad. 

Precis gjort mina styrkeövningar och druckit smoothie. (mjölk, äpplejuice, blåbär & hallon)
Mums. Nu väntar badet på mig! Vardagslyx. Måndag. Endrofiner. Ahhhhhh. Älskart!

En bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0