23 mars

Efter några överväganden och efter att febrilt letat
efter watch online utan resultat, så har jag beställt
första säsongen av The Mentalist! Vill ha den NU!

Har ju inte kanal 3 i lägenheten heller, så kan inte
kolla på TV. Hmm.... Dags att skaffa...

Vet ni vad jag roat mig med att titta på så länge?
Tro det eller ej - desperate housewifes.
Trodde ni aldrig va? På megavideo, fast
man får bara kolla 72 minuter, sen lär man
vänta i en halvtimme. Haha, suger ju. :)

Att man måste vänta alltså. Själva serien
är ju lite... Spännande ;) Hohoh.

Men så fort Simon Baker trillar ner i brevlådan
blir det bara massa mentalist här framöver.
Sambon får säga vad hon vill!

Apropå sambo, så är hon i gubbö. (vara hela veckan)
Och jag orkar inte laga mat.
Så blir pommes & grillkorv i ugn. Nyttigt. Nä,
men jag kan inte hjälpa att jag blivit så lat.
Brukar inte vara det.

Tänker dessutom inte springa idag. För mina
ben och vader är som två tunga klumpar idag!

Såg att gymmet börjat dra pengar från mitt konto igen,
vafan? skulle ju börja från och med första april.
Då gör det minsann inget att jag smiter in på combaten på fredag,
som jag tänkt göra. Hoho. Då så.


No, I can't spell it out for you.
No, it's never gonna be that simple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0