28 mars

Jag skriver med endorfiner upp till öronen.
Nu är allt brrrra. Och jag är glad!

Har haft en mycket bra helg! : )
Åkte till La på fredagen.
Dagen började med chokladvåfflor med sambon
och vidare till kupolen för lite shopping.
Ingen av oss tycktes vara på shoppinghumör,
men jag fyndar som vanligt.
Tre tröjor, 199 + 179 + 129 kr fick jag för 119!
Yeah. Inga fel på dem! :)

När jag var i Ludvika släpade jag all min packning
och mina påsar till mitt efterlängtade gym! Åh,
feel sooo good to be back! :)

Ett härlgt combat-pass! Smells like träningsvärk!
Skynda sig att duscha efteråt, åker och hämtar Mickan
i Gubbö och åker vidare till Smedjebacken, äta hamburgare. Hoho.
Sen å upp till Oliver och bada tunna med han, Johan, Patrik & Felix :)
Superskönt! Mys! Stjärnklart. Jag bara njöt av situtionen och sällskapet! :)

Fick skjuts till Ludvika av R, åkte hem till honom och sov. Mys.

Lördag was träningsdag! Love it!
Jag & Mamma cyklade ner till Måbättre på prova-på-dagen,
var med på 5 olika pass mellan 11-14! Zumba, step, pump, combat & Jam.
Jätteroligt! Och det tyckte mamma med, så hon skrev in sig! :)
Så roligt med sällskap av henne! Men nu tycks hon förstå varför jag
tränar så ofta som jag gör ;) För att det är sååå roligt!

Åkte hem och vilade nån timme. Duscha och göra mig i ordning.
Åkte till Trond för att fira honom :) Riktigt trevligt!
Trond, Pontus, Jocke, Jessica, Linus, Madde, Patrik & Mickan :)

Vi gick till SOLO. Or shall i call it, 93-ornas hang out??
Jag, Lukas & Emil gick till Silver istället ;) Haha!
Bra mycket roligare där. Bättre musik och gladare folk!

Blev en taxi med grabbarna och en familjepizza.
Åkte hem till Emil, käka pizza och drack te. Kollade film.
Somnade på rad i soffan! Haha! Var ljust när jag gick hem
i mina foppa-tofflor. Jösses :) Men jag hade en bra kväll!

Söndagen gick mest åt sömn, och tåg hem till lägenheten igen :)
Lugnt & skönt. Fått 7 säsonger av desperate housewives av Anna också,
så spenderade hela kvällen med att kolla på det. Har sett 14 avsnitt nu,
och jag är fast ;) Men The Mentlist kommer snart, så då får vi
se hur det blir med hemmafruarna. Läggs på hyllan kanske.

Anyway, idag har jag städat lägenheten, kollat mer desperate och när
sambon kom hem gick vi och handlade, sen var vi ute på en löpartur :)
Bra skönt ute och springa nu! :)

Precis ätit mat som sambon rört ihop. APGOTT!
Pasta, bacon- & spenatröra!

Nu ska jag diska och sen slänga mig i duschen!

Ville bara tala om att jag har haft en mycket bra helg,
med min mamma och mina vänner :)

Och till helgen som kommer är det Håååååkan! BABABAAA!


Kommentarer
Postat av: aleexaa

åh du verkar ha haft en rolig, fartfylld och fullproppad helg med bara massa positiva saker! härligt! :) så kul att ni gick till silver hehe :P

kraam på dej!!



2011-03-29 @ 17:22:11
URL: http://aleexors.bloggerska,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0