30 mars

Från att de senast dagarna ha gått upp runt 10-11 (hate it)
så gick jag idag upp strax innan kl.7. Tvättstuga.
Slängde in tvätten och gick på en 40 minuters morgonpromenad i solen.
Ahhhh... Tillbaka till tvättstugan en sväng innan frukost :)
Müsli, yoghart, rostat bröd och färskpressad äpplejuice. Gött!

Hämtade tvätten och nu sitter jag här,
nöjd med hur långt jag har kommit med dagen hittills.

Sitter vid skrivbordet faktiskt, för första gången typ! Haha.
Ska plugga här idag. Blir nog bäst så, för ryggen.

Blev klar med 1/3 delar av rapporten igår. Känns bra att man
kommit igång i alla fall! Ska vara klart på fredag. Tänkte göra
mitt bästa idag, så att jag skulle kunna åka hem till LA och trrrrräna!
Skulle vara fetingnice! Därför tänker jag sluta skriva här,
för dagen blir inte roligare än så, och plugga järnet.

Beställde kurslitteratur till nästa kurs också,
som börjar nästa vecka :) Då kommer klassen att
delas in i dess inriktigtningar. Hälsoinriktningen (jag) ska läsa
Fysisk aktivitet och hälsa I. Har läst kursplanen och sett schemat.
Fick en känsla av att denna kurs kommer bli den roligaste, hittills!
På schemat står saker som: Skapa motionsdanser, qigong,
gruppträning till musik/studiebesök, Rörelse rytm & dans.
Ja ni fattar grejen... Denna kurs ser jag fram emot!

Tar emot att sitta inne framför datorn när solen lyser utanför!
Mjölken är slut, så jag har en anledning att slita mig från plugget
senare, och gå ut till solen. D-vitaminer!

Snön som föll igår är borta, och jag hoppas resten också
försvinner inom en snar framtid, för nu vill jag
ha sommar och bruna ben! Mjukglass och flip-flops!

Om två dagar är det april månad!
Och om tre dagar är det Håkan Hellström!

Njuter av livet just nu.
Eller... Kommer i alla fall göra det när rapporten är klar...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi är båda två väldigt duktiga må jag då säga. OCH DU ÄR SNYGG!

2011-03-30 @ 18:05:00
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0