Exhausted.




Nu har jag sådär kul igen.
Är snarare lite utmattad.
Och hjärnan är skrynkligare än normalt.

Två tentor avklarade idag.
Blivit bortskämd med en timme i
skolan om dagarna. Idag har jag pluggat
heeeeeeeeeela dagen. Kognitivt lärande. Kanske.
Jag vet inte. Jag orkar inte tänka längre.

Men nu är jag klar. Sitter med mitt LAVA te.
Myser. Sambon spelar musik. Lite för pampig för mig just nu.
ravers in the u.k. - manian. Och liknande.
Själv skulle jag föredra lite John Mayer eller Ben harper.
Möjligtvis Joshua James eller nån annan mysig kille med gitarr.

Har längtat så efter att lägga huvudet på kudden just ikväll,
i vetskapen om att tentorna är gjorda. Är snart dags. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0