9 mars



Bulgur med broccoli, majs & morötter.
Sesamnuggets & guacamole.

Nybakt semla.

Fruktsallad och rooibos lava (äpple & kanel-te).



Blev en timmes promenad med sambon efter frukosten.
Ett combatpass i vardagsrummet här ikväll.

Har varit en bra dag idag.

Jag blir galet taggad på träning nu!
Fått smaken för combaten igen.
Längtar tills jag står och tar i allt vad jag har
i måbättres tok-varma och syrefattiga aerobicslokal!

Pump, combat, core, step, jam & spinning.
Längtar verkligen.


Ska tina upp mitt gymkort tidigare än planerat (1:a juni).
Dessutom så ska sambon skriva in sig på måbättre igen.
Så får sällskap när jag ska träna i Falun :)

Jag ska snart krypa ner under täcket och ställa klockan på... 8 tror jag.
Känner jag mig rätt så kommer jag upp närmare 9-10. Hoho.

Det enda som fattas är att det skulle vara nybäddat.
Eller att krypa ner med en mysig...

Känner mig seg efter träningspasset och alldeles mysigt mosig
efter det varma badet, som jag unnade mig ikväll. :)

Nu får det bli godnatt. Hoppas ni har haft en bra onsdag :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0