Ahhhh-känslor!

Sitter i soffan. Har parkerat här med min kopp
och med min marabou! Det är jag värd nu en stund.

Har tagit lite Isabelle-tid och ska skriva/läsa bloggar nu tänkte jag :)
Lyssnar på min café 2 lista på spotify. Har jag publicerat den?
(Anyway, kan förklara att det är BRA låtar. Bra lugna låtar. Gunglåtar typ)

Känner mig nöjd med mig själv.

Kom hem från skolan för ca en timme sedan.
Hade ju redovisning/gruppträning hela fm
mellan 8:30-12. Ojoj säger jag bara.

Känns att man suttit stilla under en veckas tid nu!
Men så skönt att komma igång igen!
Tog ut mig ganska bra idag, så får se om
förkylningen kommer tillbaka eller om jag lyckats
besegra och svettats ut den. Jag hoppas på alternativ två!

Annars då. Hur gick det? kanske ni undrar...
Det gick brrrra. Jag är bra! (jag är inte ens ironisk!)

Fick jättebra cred på min redovisning av läraren idag.
Och sen avslutade hon genom att "erbjuda" mig jobb.

Eftersom jag blivit något av en kung på att läsa mellan raderna,
så tolkade jag det hon sa så iallafall! :P

"Du bor i Ludvika va? Falun också, okej...
Säg till om du villha ett jobb! ;)"


Toppen!
Självklart jag vill! : )
Om hon skulle anställa mig (gymmix i falun) eller om
hon skulle lägga in goda ord för mig.

Spelar ingen roll just nu.
Jag bara sitter och ler och är så stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0