Endorfinskriverier!

Nu är jag hemkommen från kvällens träningspass! : )

Trodde inte att jag skulle komma iväg där ett tag
pga ÅSKVÄDRET!

Alldeles efter jag kommit hem från affären brakar det till!
Strömmen gick också, så det blev bäcksvart i hela lägenheten
(skulle kunna vara ett intro ett en skräckfilm eller liknande....)

Det blixtrade till och mulrade (är för vekt... det BRAKADE) samtidigt,
så dundret var alldeles över lägenheten som det kändes.
Och vad det regnade sen!? Jag låter helt facinerad, haha!
Längesen det var riktigt ruskigt! Annars är det ganska mysigt tycker jag.

Men anyway... 10 min innan jag skulle iväg till träningen skällde jag
ut ovädret. "Du får 10 minuter på dig!!!!"

Det tycktes ju fungera iallafall. För 10 minuter senare
hade regnet upphört och solen kikade fram.

En nöjd tjej som kom in på gymmet :)

Och en stolt och upprymd tjej som gick därifrån!

Pratade med Karin hela vägen hem,
bl.a. om lördag - ska bli så kul! : )

Nu sitter jag i lägenheten och har precis lagt på luren med Linus :)

Trevligt att tjåla av sig - speciellt när man är på tjålhumör!

Men nu börjar jag på att sjunka ihop. Dags för sömn snart :)
Ska ta mig en dusch först! Sen får jag tacka för denna dag!

Hoppas ni har haft en bra sådan!
Det har jag! :) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0