gummistövlar, torkad frukt, regnställ, kängor, plastpåsar, massa strumpor etc etc...

Då så.
Äntligen!

Jag tror att jag är klar med packningen.
Eller i alla fall vad som ska packas ned...

Allt ligger i hallen just nu,
eller på kylning i kylskåpet.

Imorgon far jag ut på en nattvanding med klassen!
Spännande.

Gå 2,5 mil blir det. Och tältning. Grillkorvning
och förhoppningsvis 1,5 minnesvärda dygn!

Önska mig lycka till!
OSS, lycka till.

http://svtplay.se/v/2439305/hakan_hellstrom_live_pa_cirkus/hakan_hellstrom_live_pa_cirkus

Jag är en av dem som missade Håkan på SVT igår,
så ska slå på medans jag kryper ned i sängen.
Skulle dock behöva varenda timma sömn just nu...

Menne...



Hörs om några dygn!
Pusskram, speciellt på alla
fina mammor där ute!

Speciellt på min fina mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0