Oh, drop it to the floor

Jag hinner slänga in ett inlägg innan min skjuts kommer...

Idag är nämligen dagen för redovisning,
och jag har redan gått igenom mitt pass två gånger denna morgon.
Så man kan säga att jag är uppvärmd! Haha

Jösses vilken dag detta kommer att bli!
Träning för hela slanten.

Fått känslan av att vi kommer köra många armhävningar,
triceps-dips och sit-ups idag!

Jag ska redovisa som nummer två - skönt!
Då har man det gjort och slipper tänka mer på det.

Jag är faktiskt riktigt laddad,
och jag hoppas verkligen att min röst håller,
hela passet! Haha, annars blir det kaos.

Men det ska nog gå bra oavsett,
för min inställning till detta är positivt!

yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0