yeah x3

Har varit en bra dag idag,
trots de långa och sega timmarna
i skolan, och det trista vädret.

Åskade när jag gick hem.
Slutade så pass precis när jag kommit hem...

Men jag är inte bitter.
För hemma väntade Simon på mig :)
Min nya karl.

Eller...
Nya säsongen av Mentalist,
för var nämligen Simon Baker som
låg på hallmattan... Happy!

Annars i skolan idag...
Har diskuterat lite i våra grupper
som vi blivit indelade i. Grupperna
som vi ska vandra/tälta med ute i skogen
om två veckor. Låter spännande, eller hur?

En nattvandning till!

Dessutom har vi gjort ett personlighetstest idag.
Var verkligen otroligt! Fick bekräftat svart på vitt
att jag gärna vill ha koll på "alla kycklingar" och gärna
vill vara lite "mammig". Överkänslig, ödmjuk, lugn,
kaffekokaren, trofast, varm och myspys.
Är det Isabelle du känner?

Annars idag ska jag ta mig ett kik på ett (eller två!)
avsnitt av Mentalist. Klockan 20 står jag beredd på
måbättre i falun och ska köra lite bodyjam! yeah.

Innan dess ska jag hinna läsa lite.
Och nu ska jag ta en powerwalk till
affären - medan solen lyser - och köpa mjölk!

Inge jobb i helgen, vilket betyder massa träning
och grillmys med tjejerna! :) Awesome!
Hoppas att solen vill joina oss bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0