Flake

Nu ska här städas!
Varit i skolan idag för lite arbete med gruppen.
Har diskat och druckit kaffe!
Ska hämta tvätten snart, men tänkte hänga ut alla mattor på vädring först.

Sen kommer dammtrasa, dammsugare och mopp fram!

I helgen får jag finbesök! :)

Imorgon åker jag till Ludvika över några timmar.
Lämna moltaz, dammsuga bilen och träna.
Tänkte käka nåt på cafét också (efter träningen) innan jag åker tillbaka till Falun för lite fredagsmys.
Idol och sånt... Eller om jag lägger mig tidigt.

På lördag åker i alla fall jag och syrran till Ikea :) om vädret tillåter!
Och på em-kvällen kommer mina brudar. :)
Vi ska se breaking dawn pt. 1! Mys!

Så nu - städa och bädda rent! :)


It seems to me that maybe
it pretty much always means no

So don't tell me
you might just let it go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0