No more wishing

När jag precis hade somnat igår ringer Mickan
och talar om att min klasskompis försökt fått tag i mig.
"Isabelle, eran grupp ska träffas kl. 9 imorgon!!!!"

Hmmm....

Tog mig till skolan imorse.
Grupparbete.
Var där knappt en timme.

Nu sitter jag i köket och äter äpple.
Sväljer ner det med en kopp kaffe!
Går lite och längtar efter kaffet numera.

Det är helt okej, så länge det är:
Det skulle vara GOTT med en kopp kaffe.
Och inte:
Jag MÅSTE HA/BEHÖVER kaffe. Tss...

Snart ska jag väcka mysbjörnen som ligger och snarkar i soffan.
Vi ska gå på en promenad i solen! :) Mys!

Sen blir det lunch! :)
Och sen brummar jag iväg till Mora!

iPhone 4s och fika med syster <3
Awesome! Puss!



Wake up
I'm trying to show you
I wanna come clean
you mean more than you should mean

but I'm willing to be

the one that you put on a pedestal
the one that you see in your dreams
the one that you hide your true self from
the one you want to please


And I know that it's wrong to

want something
so false and so fake
it's not that I want to fix you
I just want to get my way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0