7 torsdagar

Jag stannade kvar i Ludvika igår,
och det gjorde jag väl rätt i!

Kikade in mysikkvällen på cafét. Mys!
Efter det blev det en snabb fika hos grannen.
Och sömn rätt i tidigt i min egna säng med film :)

Idag vaknade jag av mig själv strax innan kl 9. Så skönt!
Har fått på mig träningskläderna och ska snart bege mig mot min och Fias mötesplats. Vi ska träna Bodystep med Jajja :)
En superstart på dagen!
Blir nog något liknande som igår.

Hem och duscha, sen till trafikskolan.
Måste dock till Falun och vända idag också...

För övrigt så kanske det blir buss till Göteborg! Och hur kul är det?


Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken granne??

2011-10-13 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0