Blogg.se på iphonen

På tiden kanske, men nu har jag fixat appen blogg.se.
Funkar ju galant!

Jag vet inte om det är bra eller dåligt,
Men jag vågar nästan utlova fler (kanske lite kortare) inlägg från mitt håll!

Som nu till exempel,

Precis kört ännu en lektion med Jonny på trafikskolan.

Snacka om att jag är taggad nu!
Men jag får vänta några nätter till ;)

Nu: fun. - We are Young
I hörlurarna och promenaden genom ett soligt Ludvika! Höstmys!
Är påväg mot ingen annan stans än cafét! :)
Idag är jag Maria, och jag ska få baka lite! Så bra!

En sådan bra dag avslutad med lite plugg i ett ensamt Falun. Eller?

Tss!


Kommentarer
Postat av: alexandra

nice!

kanske jag ska byta till blogg.se jag med då!

är bra sugen på att byta bloggportal iaf.. kanske till wordpress, då slipper man reklamen också..nackdelen är la att alla inlägg försvinner "/



kram på bästa lillasyster!!

2011-10-04 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0