Höstsöndag. Rusk. Jobb. Skratt. Mmmm

Idag har jag varit Jossan på jobbet.
Dvs... Att vi har bytt helg.


Eller, vi får se imorgon FOR SURE,
för om så fallet är... Hoho, så
får jag åka till Göteborg på fredag iaf! WOHO!


Annars........ Får jag jobba min helg i alla fall.


Anyway... Jag har jobbat med Mary idag,
vilket har varit rogivande, som vanligt!
Haha! Glädje.


Annars idag har jag varit lite: Jack Johnson.
Mmmmmm, mys!


"It seems to me that maybe
it pretty much always means no.
So don't tell me you might just let it go.


And often times we're lazy.
It seems to stand in my way.
Cause no one, no not no one
Likes to be let down"

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nämen skojar du. Jag som äntligen hade blivit glad igen och faktiskt hoppades på att du skulle vara hemma så jag fick se dig så fort jag kommer hem. Alltså du, seriöst. gaah, jag dör. Håll mig uppdaterad, tack!

2011-10-11 @ 03:07:04
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0