Onsdag nr 8

Dagen började hur bra som helst.
Soluppgång när jag cyklade mot trafikskolan.
Jonny som säger att jag kommer klara uppkörningen.
(så skönt att han säger det, eftersom det är han jag alltid kört med!)
Frukost på Engel.
Lite plugg på trafikskolan.
Bodypump med instruktör Jasmine.

Och nu snart en långpromenad med Moltaz och Robert :)

(och klockan är vara ett!!!)

Får se om jag åker till Falun ikväll...
Skulle ju iofs vara riktigt mysigt med ännu en musikkväll på cafét,
och så otroligt skönt att plugga på trafikskolan.
Dessutom få vara på gymmet HÄR och träna med alla Goa! :)

Jag skulle ju dock behöva lite grejer (kläder, skor etc...) från falun till helgens äventyr! :)

Velpellar, säger jag om mitt resesällskap, btw!

Jag SKA till Göteborg
& jag SKA se Joshua Radin.
Hör ni det?!?
Om jag så får åka själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0