Superonsdag!

Vilka kontraster.
Känner mig mycket piggare idag!

Gick upp tidigt för att baka frukostbröd,
men gick inte så bra utan varken jäst eller smör...
Fick bli yoghurt, fruktsallad och ingefäravatten.

Två timmar senare en smörgås och en kopp kaffe,
vilket betyder uppladdning!

Bodypump här näst!
Superslow... No no no No!

Handlade lite åt mamma efter det tunga passet...
Jag och Josse utmanade varandra på passet idag!
Vilket resulterade att jag smackade på 5 kg extra på utfallslåten idag!
Aaaalright, vad hände där?! Men jag tog mig igenom låten,
HELA låten utan avbrott. Gick nästan bättre...
Nästa pass ska jag höja "stångvikten" på axellåten också. Jag lovar.

Nu de kommande timmarna ska jag roa mig med skolböcker och dylikt.
För kl 19 är det dags att infinna sig i den blå lokalen igen!
Cxworx följt av bodycombat!

Få slå ur sig lite!

Om man inte kan välja vilket träningspass man vill gå på,
då går man på alla tre!


Pepp-musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0